A webáruház cookie-kat használ annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. A webáruházunkban való további böngészéssel hozzájárulsz a cookie-k fogadásához és elfogadod a cookie-k használatát.

Szuvenír reloaded

Szuvenír reloaded
A RR boltjaiban világszerte a legfrissebb trendet képviselő ruhákat, táskákat és kiegészítőket vásárolhatjuk meg

Talán nem kell a nyolcvanas évek ízléstelenség-bazárjaihoz visszanyúlnunk időben, ha szeretnénk megérteni azt a sajátos jelenséget, hogy a szuvenír szinte szitokszónak számít világszerte. Ez a minden nyelvben létező, ugyanazt jelentő kifejezés szinonim a céltalan, silány apróságok vagy a műnépi méregdrága használhatatlan használati tárgyak kupacaival, hazánkban is, évtizedek óta.

Minden ország turisztikai szolgáltatói elsősorban abban gondolkodnak, hogy a szuvenír, azaz emléktárgy olyan dolog kell, hogy legyen, amely az adott ország jellegzetességeit képviseli, legyen ez ipar, természeti környezet vagy kulturális kincs. Így születnek az erőltetett és tömegesen készülő hűtőmágnesek, cserepek, terítők, babák stb, amelyek jellegzetességükben olyan jellegtelenek és amelyek forrása a legtöbb ember számára ránézésre azonosíthatatlan.

A szuvenírpiac modern üzletágát a városneves-feliratos T-shirtök és baseballsapkák megjelenése jelentette néhány évtizeddel ezelőtt. Édeskevés ez azok számára, akik modern és/vagy divatos emlékekre vágynak, olyan dolgokra, amelyekről rögtön látszik, honnan valók, a mindennapi életünk részét képezhetik, hosszú távon éltetve így az adott utazás emlékeit.

El kellett indulnia 2002-ben egy Robin Ruth elnevezésű vállalkozásnak ahhoz (majd elterjednie mára 82 országban a bolygónk körül), hogy a szuvenírek piaca valóban felpezsdüljön és elinduljon egy mindent átható változás. A RR boltjaiban világszerte a legfrissebb trendet képviselő ruhákat, táskákat és kiegészítőket vásárolhatjuk meg. A különlegességük pedig a színes, feltűnő és jellegzetes feliratok, amelyek mindenkit tájékoztatnak arról, hogy honnan származnak.

Az azóta eltelt másfél évtized bebizonyította a fentebb leírtakat és hogy a piac nyitott és várakozó az átalakulás vonatkozásában. A Boaz által alapított cég emléktárgy-boltból igen hamar életmód-márkává nőtte ki magát, megmutatva a világnak: eljött szuvenír-trend és a divat-szuvenírek ideje.

Még egy dolgot köszönhetünk a Robin Ruth frissen nyílott magyarországi üzletének, nevezetesen azt, hogy lokálpatriótaként is szuvenírvásárlóvá válhatunk. A vonzó és csinos kellékek viselésével ugyanis magyarként kifejezhetjük kötődésünket szűkebb és tágabb hazánkhoz, a RR márka itthoni híveiként pedig megélhetjük hasonszőrű társainkkal a szeretlek (I love Hungary) Magyarország, Budapest Robin-Ruth összetartozás érzését.

Tartalomhoz tartozó címkék: #Blog